17 de març del 2009

Només 4 dies!!

Quina rara sensació. Avui som dimarts i és un dels pitjors dies de la setmana. No obstant, avui és diferent. Alguna cosa fa que se'm passi ràpida aquesta setmana. Ja venen els assassins. Si senyor, el meu grup preferit. Quan van venir per últim cop, em vaig quedar sense entrada per un sol dia (sí, va ser una llàstima). En aquell moment, estaven de gira per presentar el seu segon disc "Sam's Town" i lògicament, algunes del primer. Els dos millors cd's bàsciament. Aquest cop venen pel 4rt "Day & Age" i tenen pels 4 discos. Nosé si dir si és una bona notícia o dolenta, ja que els dos millors són els més antics. No obstant. aquest cop si. Porto esperant aquest concert 3 anys. A la sortida de les primeres entrades, esgotades en 15 minuts, el món se'm va caure a terra. Pensava que no hi podria anar i passava de comprar-les a la reventa (ja valen 40 eurazos com per gastar-me més). Però per la meva sort i per la de molts seguidors més, van canviar el lloc i posada de noves entrades a la venta. Recordo el caos que van organitzar. L'Anna treient al servicaixa, jo per internet, l'Àlex al Fnac. Al final, tots amb entrada :D

Avui som dimarts i tan sols queden 4 dies. 4 dies per un dels concerts que segurament gaudiré més en la meva vida. Ja venen els assassins. A badalona hi serem. Tan sols 4 dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada