18 de març del 2009

Només 3 dies!!

Sí, només falten 3 dies. La gent es deu preguntar que faig escribint una entrada per cada dia que passa. No ho acostomo a fer, és veritat, però un blog pq serveix? Simplement per escriure el que vols? No, també com et sents. I aquests dies són molt extranys per mi. Només falten 3 dies pel concert del meu grup preferit. Dilluns examen, tot em ve a sobre. Però no em precupa si suspenc. Jo seré feliç havent vist als assassins. Ahir em vaig endur un ensurt. Estic amb mal de panxa i el que això comporta. Pensava ahir que no podia anar-los a veure. Més igual com estigui. Aniré amb frebre, amb mal de panxa, aniré de totes les maneres. 3 anys esperant aquest dia, 40 € gastats per la entrada, no ho penso deixar còrrer. No pas. Queden 3 dies i estic nerviós. Imagineu com estaré el dia del concert. No obstant, en tinc ganes.

1 comentari:

  1. osti jo ahir tenia una miqueta de febre... i un encostipat "queloflipas!" Però és iguaaaaaal!!!
    Anirem sigui com sigui!!!! XDXD

    ResponElimina