19 de març del 2009

Només 2 dies!!

Cada cop s'apropa el dia. Tan sols dos, és a dir, demà passat. Sona pròxim, i m'encanta. Ja sé quina o quines (si em dona per dues) camiseta/es em compraré. Estic eufòric. Tot això, he de donar-li les gràcies a l'Alba per fer-me descobrir aquest grup. Si, ho recordo perfectament. En una època en que parlàvem (anem a temporades), ella estava escoltant "Somebody Told Me" del primer disc "Hot Fuss". Clar, allà al MSN sortia que ho estava escoltant i, per curiositat, me la vaig baixar per veure que escoltava. No obstant, aquella cançó em va encantar. Després venia "Midnigh Show", també del primer disc. Altre cop, m'encantava. I llavors vaig decidir baixar-me tot el disc. I per sorpresa em va encantar. Sabeu aquells discos que t'agraden 3 cançons i les altres estan bé però no maten? A mi no. Tot el disc em va matar.
Personalment, el primer disc és el millor. El més pur assassí indie. Després va venir el segon "Sam's Town". Estèticament horrible, anant d'homes durs i de cowboys. No va funcionar. No obstant, la música seguía sent la millor. Bona sí, però no millor que la primera. El tercer "Sawdust", horrible. Amb un parell o tres cançons bones, i la resta remasteritzacions i remixos. El 4rt i últim "Day & Age", intenta tornar a l'estètica del primer, però sense arribar-hi del tot. No està malament, però com el primer, cap. No obstant, hi han moltes ganes de sentir en directe les cançons dels 4 discos. Serà una experiència innovidable.

1 comentari: